Uzun boyun sırrı süt içmek

Uzmanlarca yapılan araştırmalarda, her gün düzenli olarak 3 bardak süt içen çocukların hiç süt içmeyenlere göre daha uzun boylu olduğu saptandı.

Amerikan Klinik dergisinde yer alan habere göre, Danimarka Kraliyet Üniversitesi Ziraat Fakültesi Gıda Araştırmaları Bölümü’nce, 2.5 yaşındaki 101 çocuk üzerinde bir araştırma yapıldı.

Sütün çocukların büyümesi üzerindeki etkilerinin incelendiği araştırmada, düzenli olarak günde 3 bardak süt içen çocukların boylarının, içmeyenlere göre 2 cm daha uzun olduğu anlaşıldı.

Ayrıca, günde 3 bardak sütle beslenen çocukların kanlarında, günde 1 bardakla beslenenlere göre, yüzde 30 oranında daha fazla gelişme ve nda düzenleyici görevi yürüten belirlendi.

TAVSİYE YAZILAR

YORUMLAR

Siz de bu konu hakkındaki görüş, düşünce ve sorularınızı bize iletebilirsiniz.